کد خبر : 191523
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:42

برنامه‌های سفر قالیباف به روسیه با درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است

برنامه‌های سفر قالیباف به روسیه با درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است

دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس گفت که برنامه‌های سفر رییس مجلس به روسیه با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است. به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان روابط تهران و مسکو را ممتاز و راهبردی خواند و گفت: سفر رییس قوه مقننه برغم شرایط خاص

برنامه‌های سفر قالیباف به روسیه با درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است

دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس گفت که برنامه‌های سفر رییس مجلس به روسیه با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان روابط تهران و مسکو را ممتاز و راهبردی خواند و گفت: سفر رییس قوه مقننه برغم شرایط خاص محدودیت‌های کرونایی، با در نظر داشتن تحولات مهم منطقه و بین‌المللی به روسیه انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های مهمی در مدت اقامت دکتر قالیباف در مسکو تنظیم شده است که دیدار و رایزنی با روسای مجالس دوما و سنای و برخی از مقامات عالیرتبه دولتی روسیه از آن جمله است.

دستیار ویژه رییس مجلس ادامه داد: بی تردید رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی مورد توجه جدی است و برنامه‌های سفر با رعایت این ملاحظه مهم و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه «پارلمان و دولت مسکو با رویی گشاده و نگاه بلند مدت به مناسبات دو کشور نسبت به تنظیم برنامه‌های سفر عمل کرده‌اند»، گفت: توسعه همه‌جانبه همکاری‌ها و تسهیل روابط تجاری، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و… از اهداف سفر است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح