کد خبر : 208702
تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 19:53

تاکنون نتوانسته‌ایم گردشگری را در کشور بخوبی اجرایی کنیم/ اگر می‌خواهیم مردم ایران شاد باشند باید گردشگری رونق بگیرد

تاکنون نتوانسته‌ایم گردشگری را در کشور بخوبی اجرایی کنیم/ اگر می‌خواهیم مردم ایران شاد باشند باید گردشگری رونق بگیرد

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سیدعزت الله ضرغامی” در دومین روز سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر توریستی سی سخت مرکز شهرستان دنا، اظهار داشت: متاسفانه تا به امروز بدلایل مختلف نتوانسته‌ایم در کشور آنگونه که باید مبحث گردشگری را اجرایی کنیم اما این قول را به مردم دنا می‌دهم که تسهیلات بسیار خوبی

تاکنون نتوانسته‌ایم گردشگری را در کشور بخوبی اجرایی کنیم/ اگر می‌خواهیم مردم ایران شاد باشند باید گردشگری رونق بگیرد

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سیدعزت الله ضرغامی” در دومین روز سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر توریستی سی سخت مرکز شهرستان دنا، اظهار داشت: متاسفانه تا به امروز بدلایل مختلف نتوانسته‌ایم در کشور آنگونه که باید مبحث گردشگری را اجرایی کنیم اما این قول را به مردم دنا می‌دهم که تسهیلات بسیار خوبی برای رونق گردشگری در این شهرستان تامین اعتبار کرده تا صنعت گردشگری این شهر زیبا و و شهرستان رونق گیرد.

وی با بیان اینکه تحول در گردشگری یعنی تحول در فکر مسئولین در همه رده‌ها، خاطرنشان کرد: همه باید بدانند که گردشگری بسیار مهم است و نقش بسزایی در اشتغال آفرینی مردم هر منطقه دارد.

اگر می خواهیم مردم ایران شاد باشند باید گردشگری رونق بگیرد 

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دولت سیزدهم گفت: اگر می خواهیم مردم شاد باشند، تفریح داشته باشند و  اشتغال آفرینی کنیم باید به صنعت گردشگری که دوای همه مشکلات است نگاه ویژه ای داشته باشیم.

ضرغامی با تاکید براینکه در سفر به شهر توریستی سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، این شهر زیبا را منحصر به فرد با جاذبه های گردشگری طبیعی دیدم، یادآورشد: این شهر توریستی در دامنه دنا یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری ایران است که هرکجای آن را نگاه کنیم اکوتوریسم و جاذبه‌های گردشگری طبیعی فوق العاده ای دارد.

وی گفت: پوشش گیاهی بسیار متنوعی در دامنه های دنا وجود دارد که آن هم در نوع خود منحصر به فرد است چرا که بسیاری از این گیاهان خاصیت دارویی دارند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود:یک مُجتمع بزرگ گردشگری در این شهر احداث می کنیم زیرا شهرستان دنا مَملو از جاذبه‌ها و مناطق گردشگری است ولی مشکلی که وجود دارد نتوانسته‌ایم مناطق گردشگری را در استان های محروم به خوب منعکس و معرفی کنیم که برای این مهم هم برنامه‌های دقیقی داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح