کد خبر : 191532
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:43

تخلیه چند روستا در غرب فرانسه در پی طغیان رودخانه‌

تخلیه چند روستا در غرب فرانسه در پی طغیان رودخانه‌

جاری شدن سیل و طغیان آب رودخانه “شرانت” در غرب فرانسه باعث شد تا مقامات این کشور دستور تخلیه تعدادی از روستاها را صادر کنند. به گزارش ایسنا، ارتفاع آب رودخانه در شهر سنت، ظهر روز شنبه به شش متر رسید. این در حالی است که رکورد طغیان آب رودخانه شرانت در این شهر در سال

تخلیه چند روستا در غرب فرانسه در پی طغیان رودخانه‌

جاری شدن سیل و طغیان آب رودخانه “شرانت” در غرب فرانسه باعث شد تا مقامات این کشور دستور تخلیه تعدادی از روستاها را صادر کنند.

به گزارش ایسنا، ارتفاع آب رودخانه در شهر سنت، ظهر روز شنبه به شش متر رسید.

این در حالی است که رکورد طغیان آب رودخانه شرانت در این شهر در سال ۱۹۸۲ و با رسیدن آب رودخانه به ارتفاع نزدیک به هفت متر به ثبت رسید.

آب رودخانه “گرون” در فرانسه نیز طی روزهای گذشته طغیان کرده بود.

گزارشها حاکیست که جریان برق برخی از واحدهای مسکونی شهر سنت قطع شده است. تعدادی از محبوسان در زندان این شهر نیز به دیگر زندان های فرانسه انتقال پیدا کردند.

به گزارش یورونیوز، ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه روز جمعه از برخی از مناطق سیل زده در غرب و جنوب غرب این کشور بازدید کرده بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح