کد خبر : 191685
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 18:00

رئیس دانشگاه علمی-کاربردی البرز تغییر کرد

رئیس دانشگاه علمی-کاربردی البرز تغییر کرد

ایسنا/البرز با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی-کابردی کشور، حامد باقری فراهانی به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی-کابردی استان البرز منصوب شد. به گزارش ایسنا، در حکم محمدحسین امید برای باقری فراهانی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست واحد استانی البرز منصوب می‌شوید. امید است در

رئیس دانشگاه علمی-کاربردی البرز تغییر کرد

ایسنا/البرز با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی-کابردی کشور، حامد باقری فراهانی به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی-کابردی استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در حکم محمدحسین امید برای باقری فراهانی آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست واحد استانی البرز منصوب می‌شوید. امید است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه موفق و موید باشید.

گفتنی است در مراسمی که به این منظور ترتیب داده شده بود، از پیمان دانش کار آراسته رئیس پیشین دانشگاه علمی-کاربردی البرز که به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی-کاربردی کشور منصوب شده هم قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح