کد خبر : 208645
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 20:22

راهنمای کامل به‌روزرسانی GOOGLE PANDA

راهنمای کامل به‌روزرسانی GOOGLE PANDA

به روز رسانی GOOGLE Panda، دنیای سئو را تکان داد و تقریباً یک دهه بعد همچنان بر وب سایت ها تأثیر می گذارد. در این مقاله، کل تاریخچه به روز رسانی و آنچه شما باید در مورد به روز رسانی GOOGLE Panda در سال ۲۰۲۱ بدانید را پوشش خواهم داد. به روز رسانی GOOGLE Panda:

به روز رسانی GOOGLE Panda، دنیای سئو را تکان داد و تقریباً یک دهه بعد همچنان بر وب سایت ها تأثیر می گذارد.

در این مقاله، کل تاریخچه به روز رسانی و آنچه شما باید در مورد به روز رسانی GOOGLE Panda در سال ۲۰۲۱ بدانید را پوشش خواهم داد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\a.png

به روز رسانی GOOGLE Panda: پس زمینه SEO

ابتدا، شما نیاز به پیشینه کمی در مورد تاریخچه سئو دارید.

قبل از اینکه به تاثیر پاندا بپردازیم، بیایید کمی مقدمات سئو را ایجاد کنیم.

قبل از پاندا، سئو تجارت بسیار کثیف‌تری بود و افراد خوب (سایت‌های با کیفیت بالا) همیشه در رتبه‌بندی جستجو برنده نمی‌شدند.

همانطور که بیشتر و بیشتر محتوای نامربوط، سرقت ادبی یا با کیفیت پایین ظاهر شد، تعداد صفحات بد در نتایج جستجو از صفحات خوب بیشتر شد.

برای مبارزه با هرزنامه های وب، گوگل به یک به روز رسانی جدید نیاز داشت.

به‌روزرسانی GOOGLE PANDA را وارد کنید: چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

پاندا احتمالا به عنوان یکی از معروف ترین به روز رسانی های گوگل در تاریخ ثبت خواهد شد.

هدف اصلی پاندا که در فوریه ۲۰۱۱ معرفی شد (و همچنین به عنوان به‌روزرسانی "Farmer" شناخته می‌شود، بهبود تجربه کاربر از طریق حذف نقاط جستجوی برتر صفحات وب هرزنامه بود. به طور خاص، با مجازات سایت هایی با محتوای بی کیفیت و پاداش دادن به سایت هایی با محتوای جدید و با کیفیت.

به‌روزرسانی جدید و الگوریتم همراه آن، شهرت، طراحی، سرعت بارگذاری و رابط کاربری یک وب‌سایت را در نظر گرفته است، همه در تلاش برای تولید نتایج بیشتر مطابق با عادت‌های مرور انسان‌ها.

در حالی که پاندا برای تولید نتایج دقیق تر کار می کرد، به طور همزمان سایت های با کیفیت پایین را با کاهش رتبه آنها در موتورهای جستجو هدف قرار داد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\b.png

چگونه به روز رسانی GOOGLE Panda بر وب سایت ها تأثیر گذاشت

اثرات پاندا گسترده بود – و هنوز هم توسط بسیاری از شرکت‌ها امروزه احساس می‌شود.

به روز رسانی اولیه در سال ۲۰۱۱ تقریباً ۱۲٪ از جستجوهای جستجو را تحت تأثیر قرار داد، به این معنی که ۱۲٪ از رتبه بندی در گوگل به شدت تغییر کرد.

این امر به ویژه برای مزارع محتوای اصلی از جمله About.com، eHow، Demand Media و Yahoos Associated Content بسیار سخت بود.

نکته مهم اینجاست: برآوردها نشان می دهد که بیش از ۸۰ درصد از سایت هایی که تحت تأثیر منفی تغییرات سئوی به روز رسانی پاندا قرار گرفته اند هنوز با ضرر مواجه هستند.

و این اولین به روز رسانی است.

جدول زمانی به‌روزرسانی پانداهای GOOGLE

پاندا از زمان معرفی خود در سال ۲۰۱۱ به‌روزرسانی‌های مکرری را تجربه کرده است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد تغییرات آن در طول زمان بدانید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید: کلمات Refresh و Update را تا حد زیادی مشاهده خواهید کرد.

به‌روزرسانی زمانی است که Google مرور می‌کند و دوباره به همه سایت‌های موجود در وب نگاه می‌کند و آنها را با الگوریتم پاندا آزمایش می‌کند. به روز رسانی یک تغییر واقعی در الگوریتم پاندا است.

Panda 1.0: 24 فوریه ۲۰۱۱

گوگل صفحاتی با محتوای کم، مزارع محتوا، تبلیغات بیش از حد و سایر مسائل مربوط به کیفیت را به سختی مورد سرکوب قرار داد. تا ۱۲ درصد از عبارت های جستجو تحت تأثیر به روز رسانی قرار گرفتند.

با آپدیت پاندا، کل دامنه ها به جای صفحات منفرد یک سایت، ضربه خوردند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\c.jpg

Panda 2.0: 11 آوریل ۲۰۱۱

گوگل اکنون به روز رسانی خود را به تمام جستجوهای انگلیسی در سراسر جهان گسترش داده است. دو درصد از وب سایت هایی که توسط خزنده های گوگل ایندکس شده بودند تحت تأثیر قرار گرفتند.

Panda 2.1: 9 مه ۲۰۱۱

این به‌روزرسانی که در ابتدا «Panda 3.0» نام داشت، نسبتاً جزئی بود و گوگل در مورد آن به طور عمیق صحبت نکرد. این به طور رسمی اعلام نشده است، اما توسط گوگل تایید شده است.

Panda 2.2: 21 ژوئن ۲۰۱۱

این مورد توسط گوگل تایید شده است، اما به طور رسمی اعلام نشده است. هدف اصلی آن بهبود تشخیص اسکراپر و حذف بیشتر محتوای سرقت‌شده بود.

Panda 2.3: 23 ژوئیه ۲۰۱۱

به روز رسانی کوچک دیگری که تایید شد و به طور رسمی اعلام نشد. این سیگنال‌های جدید را برای کمک به تمایز بین سایت‌های با کیفیت بالاتر و پایین گنجانده است.

Panda 2.4: 12 اوت ۲۰۱۱

این به‌روزرسانی رسماً سایت‌ها را در سطح جهانی تحت تأثیر قرار داد. این به عبارت‌های جستجوی غیرانگلیسی از زبان‌های اصلی، به استثنای چینی، کره‌ای، و ژاپنی گسترش یافت.) به طور کلی، ۶ تا ۹ درصد از کل عبارت‌های جستجو را تحت تأثیر قرار داد.

پاندا ۲.۵: ۲۸ سپتامبر – ۱۳ اکتبر ۲۰۱۱

به‌روزرسانی‌های جزئی که بعداً توسط Google تأیید شد. بیشتر جزئیات نامشخص باقی ماندند، اگرچه مت کاتس گوگل بعداً تأیید کرد که "تعدادی جریان مرتبط با پاندا" در حال گسترش است، با تأثیر کمتر از ۲٪. در نهایت، سایت های متعلق به گوگل مانند یوتیوب در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشتند.

پاندا "Flux": 5 اکتبر ۲۰۱۱

یک سری به روز رسانی کوچک در تاریخ های ۱۰/۳، ۱۰/۱۳ و ۱۱/۱۸ انجام شد.

این شامل ۲.۵.۲ بود که گفته می شد جزئی است. نظرسنجی انجام شده توسط Search Engine Land بعداً تأیید کرد که ۸۰٪ (از ۴۰۰ پاسخ) احساس می کنند که این یک به روز رسانی "تا حدودی یا بسیار مهم" است.

Panda 3.1: 19 اکتبر ۲۰۱۱

این به‌روزرسانی که با تأخیر توسط Google تأیید شد (و رد شدن از ۳.۰، که بسیاری فکر می‌کردند باید ۲.۵.۲ نامیده می‌شد)، در نهایت کمتر از ۱ درصد از وب‌سایت‌ها را تحت تأثیر قرار داد.

Panda 3.2: 18 ژانویه ۲۰۱۲

تایید شد اما اعلام نشد، گوگل تغییرات جزئی ایجاد کرد اما هیچ تغییری در الگوریتم اعلام نکرد.

Panda 3.3: 27 فوریه ۲۰۱۲

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های نسبتاً جزئی که توسط گوگل تأیید شده است، این به‌روزرسانی برای طرح‌های لینک‌سازی غیرطبیعی بود.

Panda 3.4: 23 مارس ۲۰۱۲

این به‌روزرسانی که رسماً از طریق توییتر اعلام شد، ۱.۶ درصد از جستجوهای جستجو را تحت تأثیر قرار داد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح