کد خبر : 208638
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 21:17

زیرساخت‌ دانشگاه‌های گلستان مناسب و در خورشان نیست

زیرساخت‌ دانشگاه‌های گلستان مناسب و در خورشان نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: متاسفانه زیرساخت‌ دانشگاه‌های این استان مناسب و در خور شان، نام و جایگاه گلستان نیست.علم و دانش نباید معطوف به دانشگاه و حوزه‌های علمیه باشد بلکه باید در دل جامعه بسط و گسترش یابد. آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بایدشخص

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: متاسفانه زیرساخت‌ دانشگاه‌های این استان مناسب و در خور شان، نام و جایگاه گلستان نیست.علم و دانش نباید معطوف به دانشگاه و حوزه‌های علمیه باشد بلکه باید در دل جامعه بسط و گسترش یابد.

زیرساخت‌ دانشگاه‌های گلستان مناسب و در خورشان نیست

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بایدشخص وزیر توجه ویژه ای به زیرساخت‌های دانشگاهی و امور مربوطه داشته باشد.باید این وضعیت بهبود یابد و حوزه‌های علم و فناوری با حل مشکلات زیرساختی رشد، توسعه و پیشرفت کنند.

وی گفت: حل چنین مسایل و مشکلاتی نیازمند توجه جدی وزیر و برنامه‌ریزی های منسجم و عملی شدن آنها است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با یادآوری اینکه دانشمندان جامعه اسلامی، به خصوص در ایران بعد از بعثت حضرت محمد (ص)، رشد یافته اند، اظهار کرد: دانشمندان این دیار پرچمدار علم و دانش بوده اند و این مسیر بایستی همچنان ادامه داشته باشد.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اینکه براساس وجود این عالمان و دانشمندان که در ایران رشد و نمود یافتند باید به ایرانی بودن خود افتخار کنیم، ادامه داد: بایستی به نقطه‌ای برسیم که افتخارات و پرچمدار بودن علم و دانش، بار دیگر در ایران اسلامی احیا شود.

امام جمعه گرگان افزود: البته امروز هم در بسیاری از مدارج علمی و در حوزه‌های مختلف به رتبه‌های بالای جهان رسیده‌ایم، اما این توفیقات نباید در ادامه مسیر متوقف شود بلکه پلی برای رفتن به مدارج بالاتر در حوزه‌های مختلف علمی باشد.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح