کد خبر : 191755
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 18:09

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان گفت: بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان با کمک ویژه خیران در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع احداث شد و به بهره‌برداری رسید. غلامعلی حاجی عرب، امروز (یکشنبه- ۱۹ بهمن‌ماه) در مراسم بهره‌برداری و افتتاح بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان، اظهار کرد: برای تأمین و احداث تجهیزات

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان گفت: بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان با کمک ویژه خیران در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

غلامعلی حاجی عرب، امروز (یکشنبه- ۱۹ بهمن‌ماه) در مراسم بهره‌برداری و افتتاح بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان، اظهار کرد: برای تأمین و احداث تجهیزات مورد نیاز این مرکز ۵ میلیارد تومان هزینه شده است و این مرکز با دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی، با ۱۲ تخت آمادگی ارائه خدمات به بیماران کلیوی تحت پوشش و دیگر مراجعه کنندگان را دارد.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات جانبی مرکز دیالیز مطابق با استانداردهای پزشکی است که در مرحله اول ۴ تخت آن فعال است، افزود: با افتتاح این مرکز در بهمن‌ماه ۹۹، ۱۲ بیمار دیالیزی شهر چادگان تحت پوشش و درمان قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان دیالیز در آبان ماه ۱۳۹۶ ادامه داد: با افتتاح این مرکز ۴ نفر پرستار که آموزش‌های تخصصی لازم را فرا گرفته‌اند، مشغول به کار خواهند شد و برای ۵ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

زیرساخت‌های بهداشتی و پزشکی در چادگان تقویت می‌شود

همچنین فرماندار چادگان در این آیین، گفت: در طبقه اول ساختمان جدید خدمات دیالیز ارائه و طبقه دوم نیز به عنوان درمانگاه پزشکی در صورت تأمین اعتبار تا ۵۰۰ میلیون تومان مورد استفاده و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بوعلی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ نفر پرسنل دارد و می‌طلبد که با توجه به نیاز شهرستان قسمت‌های دیگر بیمارستان هم تکمیل شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح