کد خبر : 208898
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:07

شیائومی ۱۵ در ۲۰ اکتبر عرضه می شود، Honor Magic 7 ده روز بعد عرضه می شود

شیائومی ۱۵ در ۲۰ اکتبر عرضه می شود، Honor Magic 7 ده روز بعد عرضه می شود

اکتبر در حال شکل گیری ماه بزرگی برای اعلان های تلفنی است. ما قبلاً می دانیم که پرچمداران vivo X200 در ۱۴ اکتبر معرفی می شوند و امروز متوجه شدیم که دو بازیکن اصلی پرچمداران خود را در هفته های آینده عرضه خواهند کرد. یک افشاگر با سابقه خوب فاش کرد که گوشی های شیائومی

Honor Magic6 Pro arrives in India

اکتبر در حال شکل گیری ماه بزرگی برای اعلان های تلفنی است. ما قبلاً می دانیم که پرچمداران vivo X200 در ۱۴ اکتبر معرفی می شوند و امروز متوجه شدیم که دو بازیکن اصلی پرچمداران خود را در هفته های آینده عرضه خواهند کرد.

یک افشاگر با سابقه خوب فاش کرد که گوشی های شیائومی ۱۵ در ۲۰ اکتبر معرفی می شوند و سری آنر مجیک ۷ قرار است در ۳۰ اکتبر وارد بازار شوند.

Honor Magic6 Pro وارد هند شد
همه این گوشی‌هایی که در ماه اکتبر عرضه می‌شوند یک ویژگی مشترک دارند – انتظار می‌رود که همه آنها دارای تراشه‌های Snapdragon 8 Gen 4 یا Dimensity 9400 باشند. کوالکام و مدیاتک در روزهای آینده SoC های پرچمدار خود را معرفی خواهند کرد و سازندگان تلفن به سرعت اعلامیه های خود را دنبال خواهند کرد.

OEM ها در چین انگیزه بیشتری برای عرضه گوشی های خود در ماه اکتبر دارند زیرا برای یکی از بزرگترین جشنواره های خرید در این کشور آماده می شوند: روز مجردها در ۱۱ نوامبر است.

جدا از به‌روزرسانی واضح تراشه، انتظار داریم vivo یک X200 Pro mini جدید را به این سری بیاورد، در حالی که انتظار می‌رود شیائومی یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی را در ۱۵ Ultra قرار دهد. اوپو در ماه نوامبر آماده می شود تا برای اولین بار در تاریخ گوشی های Find X سه پرچمدار وانیلی، پرو و ​​اولترا را معرفی کند.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح