کد خبر : 208804
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 1:46

آغاز طرح واکسیناسیون رایگان طیور بومی در لرستان / ایمن سازی بیش از دو میلیون قطعه انواع طیور بومی بر علیه بیماری‌ها

آغاز طرح واکسیناسیون رایگان طیور بومی در لرستان / ایمن سازی بیش از دو میلیون قطعه انواع طیور بومی بر علیه بیماری‌ها

به گزارش ایلنا، «مصطفی زبردست» در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه طیور بومی در اقتصاد خانوارهای روستایی و عشایری؛ در جهت حفظ ذخایر ژنتیکی طیور بومی و کاهش حجم ویروس وحشی در چرخش، اداره کل دامپزشکی لرستان از ۲۰ تیرماه به مدت ۲ ماه طرح رایگان واکسیناسیون طیور بومی

آغاز طرح واکسیناسیون رایگان طیور بومی در لرستان / ایمن سازی بیش از دو میلیون  قطعه انواع طیور بومی بر علیه بیماری‌ها

به گزارش ایلنا، «مصطفی زبردست» در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه طیور بومی در اقتصاد خانوارهای روستایی و عشایری؛ در جهت حفظ ذخایر ژنتیکی طیور بومی و کاهش حجم ویروس وحشی در چرخش، اداره کل دامپزشکی لرستان از ۲۰ تیرماه به مدت ۲ ماه طرح رایگان واکسیناسیون طیور بومی را در لرستان در سطح واحد های روستایی و عشایری شروع کرده است.

وی افزود: در  اجرای این طرح در نظر است ۲ میلیون ۵۰۰ هزار قطعه انواع طیور بومی به صورت رایگان بر علیه بیماری‌‌های طیور ایمن سازی شوند.

مدیر کل دامپزشکی لرستان بیماری نیوکاسل را جزو بیماری‌های ویروسی و به شدت کشنده صنعت طیور عنوان کرد و از همه بهره‌برداران درخواست کرد همکاری لازم را با پرسنل دامپزشکی به عمل آورند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح