کد خبر : 208682
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 1:30

اقتدار اقتصادی جز با تولید و قدردانی از کارگران محقق نمی شود

اقتدار اقتصادی جز با تولید و قدردانی از کارگران محقق نمی شود

به گزارش ایلنا، ضرغام صادقی در شیراز با اشاره  اینکه اقتدار اقتصادی جز با تولید، سرمایه گذاری و قدردانی از مولدان تولید که کارگران و کارفرمایان هستند محقق نخواهد شد، از تسریع تحقق ۱۸۳ هزار میلیاردی تامین اجتماعی از دولت برای اولین بار خبر داد و گفت: این در حالی است که دولت نه تنها

اقتدار اقتصادی جز با تولید و قدردانی از کارگران محقق نمی شود

به گزارش ایلنا، ضرغام صادقی در شیراز با اشاره  اینکه اقتدار اقتصادی جز با تولید، سرمایه گذاری و قدردانی از مولدان تولید که کارگران و کارفرمایان هستند محقق نخواهد شد، از تسریع تحقق ۱۸۳ هزار میلیاردی تامین اجتماعی از دولت برای اولین بار خبر داد و گفت: این در حالی است که دولت نه تنها خزانه خالی را تحویل گرفت بلکه مقروض هم بود.

این مقام وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پرداخت بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی به نظام بانکی و تحقق افزایش ۴۶ هزار میلیارد تومان سرمایه در بانک رفاه کارگران اشاره و اضافه کرد که مهم ترین برنامه دولت، ایجاد اشتغال است.

صادقی با اذعان به ایجاد بیش از یک میلیون شغل در کشور، استخدام ۱۶۰ هزار کارگر در سیستم دولتی که با کد استخدام شده اند را موید این آمار دانست و تاکید کرد که ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری، نقدینگی را در مسیر درست قرار خواهد داد که نتیجه آن کاهش تورم است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گریز به اهیمت بهره گیری از ظرفیت حوزه معادن و انرژی و خلق ثروت از این مسیر، یادآور شد: در سال آینده بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات در قالب تبصره ۱۶، ۱۸ و مشاغل خانگی تخصیص خواهد یافت.

 

 

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح