کد خبر : 208862
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 12:56

تاریخ عرضه و طراحی Lava Blaze 2 5G مشخص شد

تاریخ عرضه و طراحی Lava Blaze 2 5G مشخص شد

به گزارش نیوز کانال و به نقل از گسمارنا Lava Blaze 2 5G که در چند روز گذشته در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار می گیرد، در تاریخ ۲ نوامبر رونمایی می شود. این افشاگری از Lava via X می آید، جایی که اعلام کرد Blaze 2 5G پنجشنبه آینده در هند از طریق

Lava Blaze 2 5G's launch date and design revealed

به گزارش نیوز کانال و به نقل از گسمارنا Lava Blaze 2 5G که در چند روز گذشته در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار می گیرد، در تاریخ ۲ نوامبر رونمایی می شود. این افشاگری از Lava via X می آید، جایی که اعلام کرد Blaze 2 5G پنجشنبه آینده در هند از طریق یک رویداد آنلاین راه اندازی می شود. از ظهر به وقت محلی (۶:۳۰ صبح UTC) در YouTube پخش خواهد شد.

صفحه تبلیغاتی راه‌اندازی شده توسط سازنده گوشی هندی در وب‌سایت رسمی خود نشان می‌دهد که Blaze 2 5G دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای در پشت خود است و دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ماژول دوربین همچنین دارای یک چراغ حلقه است، اما مشخص نیست که آیا فقط به رنگ آبی می درخشد یا از چندین رنگ پشتیبانی می کند.

تاریخ عرضه و طراحی Lava Blaze 2 5G مشخص شد
Lava Blaze 2 5G که به عنوان “ارباب ۵G” معرفی می شود، در سه رنگ عرضه خواهد شد و دارای یک پورت USB-C در پایین است که توسط جک ۳.۵ میلی متری هدفون، میکروفون و بلندگو در کنار آن قرار دارد. می توانید کلیپ تعبیه شده در پست X زیر را تماشا کنید.

لاوا هیچ چیز دیگری در مورد Blaze 2 5G فاش نکرده است، اما با توجه به اینکه یک هفته دیگر به معرفی آن باقی مانده است، می‌توانید انتظار داشته باشید که این برند چند ویژگی دیگر از این گوشی هوشمند را در آستانه رویداد معرفی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح