کد خبر : 208880
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:40

سامسونگ رونمایی ۱۷ ژانویه را برای خانواده گلکسی اس ۲۴ تایید می کند، احتمالاً به اشتباه

سامسونگ رونمایی ۱۷ ژانویه را برای خانواده گلکسی اس ۲۴ تایید می کند، احتمالاً به اشتباه

به گزارش نیوز کانال و به نقل از گسمارنا چند هفته ای است که از طریق شایعات می شنویم که سامسونگ گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را در رویدادی در ۱۷ ژانویه در ایالات متحده رسمی خواهد کرد. اما این آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. سامسونگ

به گزارش نیوز کانال و به نقل از گسمارنا چند هفته ای است که از طریق شایعات می شنویم که سامسونگ گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را در رویدادی در ۱۷ ژانویه در ایالات متحده رسمی خواهد کرد. اما این آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست.

سامسونگ استرالیا این تاریخ را از طریق پستی در X تایید کرده است، اما به ظاهر یک پست پنهان است، زیرا اگر جدول زمانی حساب را مرور کنید، نمی توانید آن را ببینید. تاریخ آن در ۲۸ دسامبر در استرالیا (۲۷ دسامبر تقریباً در هر جای دیگری) است، اما فقط امروز دیده شده است.

در پنج روز گذشته، هیچ حساب سامسونگ دیگری از هیچ منطقه ای، چه رسد به حساب های جهانی، این موضوع را تایید نکرده است. نیازی به گفتن نیست که شرکتی در اندازه سامسونگ معمولاً تاریخ چنین رویداد مهمی را اعلام نمی کند.

بنابراین چیزی که ما در اینجا باور داریم این است که، در حالی که به نظر می رسد تاریخ ۱۷ ژانویه به زودی توسط شرکت کره ای تایید شود، بازوی استرالیایی آن اسلحه را پرید و آن را زودتر از آنچه که باید نشان داد. یا شاید برنامه در ابتدا قرار بود آن را در ۲۷/۲۸ دسامبر فاش کند، اما سپس در آخرین لحظه سامسونگ تصمیم به این کار گرفت و این یادداشت به استرالیا نرسید.

به هر حال، پست روی X می گوید ۱۸ ژانویه، اما این در استرالیا است. ساعت ۵ صبح به وقت محلی در آنجا به ۱۰ صبح اقیانوس آرام، ۱ بعد از ظهر شرقی، ۶ بعد از ظهر انگلستان، ۷ بعد از ظهر CET، و ۱۱:۳۰ بعد از ظهر در هند ترجمه می شود – همه اینها در ۱۷ ژانویه، به لطف تفاوت منطقه زمانی. این رویداد قرار است در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شود، بنابراین ساعت ۱۰ صبح آنجا خواهد بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح