کد خبر : 208673
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 20:06

مشارکت ۳۰ دستگاه و نهاد گیلان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

مشارکت ۳۰ دستگاه و نهاد گیلان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر تقوی بیان کرد: در پی انتشار فراخوان برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم کتابخوانی اعلام آمادگی کردند. وی افزود: مدیران، مسئولین و فرماندهان این نهادهای مردمی، ارگان‌ها و سازمان‌ها ضمن استقبال از دعوت اداره کل کتابخانه های عمومی

مشارکت ۳۰ دستگاه و نهاد گیلان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر تقوی بیان کرد: در پی انتشار فراخوان برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم کتابخوانی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: مدیران، مسئولین و فرماندهان این نهادهای مردمی، ارگان‌ها و سازمان‌ها ضمن استقبال از دعوت اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با اختصاص امکانات مختلف و همکاری‌های لازم برای برگزاری دوره جدید جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان نسبت به انتشار فراخوان این رویداد به مخاطبین و جامعه هدف خود و جلب مشارکت مردمی اقدام می‌کنند.

تقوی ادامه داد: ۳۰ نهاد و سازمان در گیلان در مسیر برگزاری جشنواره حمایت‌های مالی و معنوی خود را اعلام کردند.

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح ملی با همکاری مشترک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از روز ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال گذشته آغاز و تا ۱ تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتیwww.razavi.samakpl.ir و یا پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی www.gilanpl.ir در این مسابقه بزرگ شرکت و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح