کد خبر : 208884
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 12:04

پیش بینی های سئو برای سال ۲۰۲۴: از گوگل چه انتظاری باید داشت و چگونه می توان موفق شد

پیش بینی های سئو برای سال ۲۰۲۴: از گوگل چه انتظاری باید داشت و چگونه می توان موفق شد

  ما مجبور شدیم از طریق به‌روزرسانی‌های اصلی Google، مانند به‌روزرسانی محتوای مفید اکتبر، زندگی کنیم. اما اوضاع برای سال ۲۰۲۴ چگونه است؟ در این مقاله، با ارائه ۷ پیش بینی برتر SEO برای سال ۲۰۲۴، آنچه را که فکر می کنیم به احتمال زیاد در سال آینده اتفاق خواهد افتاد، مرور خواهیم کرد.  

 

ما مجبور شدیم از طریق به‌روزرسانی‌های اصلی Google، مانند به‌روزرسانی محتوای مفید اکتبر، زندگی کنیم. اما اوضاع برای سال ۲۰۲۴ چگونه است؟

در این مقاله، با ارائه ۷ پیش بینی برتر SEO برای سال ۲۰۲۴، آنچه را که فکر می کنیم به احتمال زیاد در سال آینده اتفاق خواهد افتاد، مرور خواهیم کرد.

 

پیش‌بینی شماره ۱: محتوای منحصر به فرد و اول شخص با پشتوانه تجربه شروع به برنده شدن خواهد کرد

 

سال ۲۰۲۳ شاهد اولین موج بزرگ محتوای هوش مصنوعی بودیم.

 

برخی از آن ها مزخرف بود و نویسندگان هوش مصنوعی یکی از سئوکارانی بودند که در اکتبر امسال در HCU گوگل ضربه سختی خوردند.

 

اما برای سال ۲۰۲۴، پیش‌بینی می‌کنیم که اصالت، محتوای منحصر به فرد و تجربه شخصی کلید رتبه‌بندی خواهد بود.

 

حتی اگر محتوای منحصربه‌فرد فوراً به دلیل فقدان اعتبار فوری و اعتبار موضوعی رتبه‌بندی نشود، محتوا با گذشت زمان شروع به رتبه‌بندی می‌کند.

 

تولید محتوا یک کالاست. شخصیت، تخصص و تجربیات نویسندگان نیست.

 

استفاده از اول شخص را در نوشتن خود شروع کنید و سعی کنید دیدگاه متفاوتی را ارائه دهید.

 

هدف محتوا نه تنها آموزنده، بلکه جالب و انسانی خواهد بود.

 

پیش بینی شماره ۲: بازاریابی چند کاناله به سئو کمک می کند

 

در سال ۲۰۲۴ وجود خارج از وبلاگ نویسی مهم خواهد بود.

 

با توجه به اینکه اقتدار و تجربه شخصی بیش از همیشه مهم است، رویکرد بازاریابی چند کانالی به سئوی شما کمک می کند.

 

حضور خود را در خارج از Google ایجاد کنید تا برند خود را تقویت کنید و روی نقشه قرار بگیرید.

 

این به شما در مورد E-E-A-T کمک می کند.

 

یک مزیت اضافه این است که نمایه سازی وب سایت خود را بهبود می بخشید.

 

اگر محتوای خود را در بهترین سایت برای رپورتاژ و شبکه های اجتماعی خود پیوند می دهید و از هشتگ استفاده می کنید، خزنده ها می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

 

این به این دلیل است که هشتگ ها در گوگل ایندکس می شوند.

 

اگر قبلاً کانال های رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی نکرده اید و از وب سایت خود به آنها لینک دهید و بالعکس.

 

شروع به ایجاد اقتدار روی این پلتفرم ها کنید و جایگاه صنعت خود را بهبود ببخشید.

 

پیش‌بینی شماره ۳: گوگل سعی می‌کند الگوریتم بهتری برای «محتوای با کیفیت» پیدا کند.

گوگل مفهوم «محتوای با کیفیت» و حتی «محتوای مفید» را مطرح می‌کند، اما من شک دارم که بتواند مطمئناً بفهمد کدام محتوا واقعاً با کیفیت است.

 

اگر آنها می توانستند کیفیت را تشخیص دهند، نیازی به بک لینک و قدرت به عنوان عوامل خارجی ندارند.

 

به همین دلیل است که من معتقدم گوگل سعی خواهد کرد الگوریتم خود را برای کشف محتوای با کیفیت بهبود بخشد.

 

راهی که آنها به احتمال زیاد دنبال آن هستند، کسب اطلاعات ارزشمند است.

 

این اطلاعات جدید و منحصر به فردی است که در حال به اشتراک گذاری است که قبلاً هرگز بیان نشده است.

 

نمونه ای از کسب اطلاعات این است که Reddit و Quora پس از HCU گوگل ترافیک زیادی به دست آوردند زیرا کاربران آنها دیدگاه های منحصر به فردی را ارائه می دهند.

 

زاویه دیگری که گوگل می تواند اتخاذ کند ممکن است بیشتر به معیارهای درون سایت مانند ردیابی سیگنال های تعامل کاربر مانند زمان حضور در سایت و نرخ پرش متکی باشد.

 

ممکن است Google معیارهای تجربه کاربر را دو برابر کند تا تأثیر محتوای شما و کیفیت برند شما را بهتر درک کند.

 

پیش‌بینی شماره ۴: گوگل تلاش می‌کند با سئوی انگل مبارزه کند

سئوی انگل زمانی است که یک SEO به یک وب سایت معتبر (DA بالا) پول می دهد تا یک مقاله (وابسته) را در پلتفرم خود پست کند تا بتواند در صفحه اول رتبه بندی کند.

 

مشکل سئو Parasite برای جستجوگران این است که محتوا اغلب ایده آل نیست – به ندرت دارای منحصر به فرد یا تجربه شخصی است.

 

این فقط به دلیل اعتبار بالای وب سایت رتبه بندی می شود.

 

گوگل از این مشکل آگاه است و سعی کرده است با اعمال جریمه های دستی، مانند جریمه دستی آنها به Outlook India، با این مشکل مقابله کند.

 

اگرچه مطمئن نیستم که دقیقاً چگونه با SEO Parasite مبارزه خواهند کرد، اما محتمل ترین نتیجه این است که آنها شروع به اعمال جریمه های دستی بیشتری خواهند کرد.

 

این می تواند صاحبان وب سایت های این وب سایت های DA بالا را بترساند و آنها تمایل بیشتری به پذیرش پول SEO ندارند.

 

روشی که من تصور می کنم سئوکاران Parasite به انجام این ترفند ادامه می دهند، احتمالاً شروع به تماس با وب سایت های موجود در صنعت خود خواهند بود.

 

پیش‌بینی شماره ۵: محتوای هوش مصنوعی بیشتری وجود خواهد داشت، اما اگر می‌خواهند رقابت کنند، باید سطح آن بالا برود.

حتی اگر تبلیغات هوش مصنوعی در حال حاضر کند شده است، تولید محتوای هوش مصنوعی ادامه خواهد یافت.

من معتقدم که از آنجایی که ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی هر روز بهتر می شوند، ممکن است محتوای هوش مصنوعی بیشتری ببینیم.

 

اما محتوای هوش مصنوعی باید سطح بالایی داشته باشد زیرا نرم افزار تشخیص گوگل نیز بهتر می شود.

 

و اگر در مورد پاداش بالقوه گوگل به کسب اطلاعات (اطلاعات جدید) بهتر حق با ما باشد، نویسندگان هوش مصنوعی باید زمان بیشتری را صرف ویرایش قطعات محتوای خود کنند.

 

محتوای هوش مصنوعی که در تلاش است تا با استانداردهای کیفیت گوگل مطابقت داشته باشد، احتمالاً رتبه بندی موجود و آینده را از دست خواهد داد.

 

من شخصاً طرفدار محتوای هوش مصنوعی نیستم، زیرا معتقدم هوش مصنوعی تنها می تواند جایگزین نویسندگان عمومی شود، نه نویسندگان خوب.

 

اما غیرقابل انکار است که محتوای هوش مصنوعی با وجود مجازات های گوگل از بین نمی رود.

 

پیش بینی شماره ۶: سئوکاران باید نسبت به بک لینک ها حساس تر باشند

اکثر سئوکاران از دریافت بک لینک خوشحال می شوند، به شرطی که DA50+ باشند و یک dofollow باشد.

 

مشکل این است که گوگل شروع به تاکید بیشتر بر قدرت موضوعی کرد.

 

این بدان معنی است که این بک لینک های متنی از داخل صنعت هستند که ارزشمندتر از همیشه در نظر گرفته می شوند.

 

شما نباید بک لینک های سایت های غیر صنعتی را رد کنید، اما می توانید بک لینک های با کیفیت پایین را از وب سایت هایی که در صنعت شما نیستند رد کنید.

 

و همانطور که Matt Diggity برای سال ۲۰۲۴ پیش بینی کرده است، بک لینک ها ممکن است در سال ۲۰۲۴ به یک عامل رتبه بندی قوی تر تبدیل شوند.

 

اگرچه گوگل اشاره کرد که بک لینک ها دیگر ۳ فاکتور اصلی نیستند، آنها همچنان باید به نوعی با محتوای غیرمفید هوش مصنوعی مبارزه کنند.

 

پیش‌بینی شماره ۷: گوگل جمینی (بارد) را دو برابر خواهد کرد و جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را پیاده‌سازی خواهد کرد

بر کسی پوشیده نیست که گوگل به شدت تجربه تولید جستجوی جدید خود (SGE) را آزمایش کرده است.

 

هدف پیاده سازی یک جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی با قرار دادن پاسخ های سریع در بالای صفحه قبل از SERP ها است.

 

مشکل SEO ها این است که ممکن است شاهد سفرهای جستجوی بیشتری باشیم که منجر به کلیک نمی شود.

 

اگر کاربران بتوانند آنها را از جستجوی هوش مصنوعی گوگل دریافت کنند، دیگر چرا باید مقاله ۵ ترفند کاهش وزن شما را بخوانند؟

 

اما سئوکاران از این واقعیت مصون هستند که این امر برای جستجوی پولی که منبع اصلی درآمد گوگل است نیز مشکل ساز خواهد شد.

 

به همین دلیل است که یک پیش‌بینی فرعی این است که گوگل سعی می‌کند هم SEO و هم جستجوی پولی را در تجربه هوش مصنوعی جدید خود بگنجاند.

 

نکات کلیدی و نحوه بهترین آمادگی برای سئو در سال ۲۰۲۴

با ارائه دیدگاه و تجربیات منحصر به فرد خود، کیفیت محتوای خود را بهبود بخشید

حضور خود را در خارج از Google ایجاد کنید تا اقتدار صنعت خود را در کانال های رسانه های اجتماعی بهبود بخشید.

به این فکر کنید که چگونه می توانید اطلاعات اضافی را که منحصر به SERP است اضافه کنید (به دست آوردن اطلاعات)

بک لینک های با کیفیت پایین را از وب سایت هایی که در صنعت شما نیستند، رد کنید

از استفاده از محتوای هوش مصنوعی به هر قیمتی اجتناب کنید، مگر اینکه بخواهید ویرایش سنگینی انجام دهید

بودجه سئوی پارازیت خود را کاهش دهید، مگر اینکه در حال نوشتن مقاله برای وب سایت هایی در حوزه کاری خود باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح