کد خبر : 206571
تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 - 18:59

دانلود زیرنویس فیلم Agent Kannayiram 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Agent Kannayiram 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Agent Kannayiram 2022 زیرنویس فیلم هندی مامور کنایرام یک فیلم کمدی-هیجانی معمایی به زبان تامیل به کارگردانی Manoj Beedha و محصول شرکت Labyrinth Films است. در این فیلم سانتانام و ریا سومان به همراه بازیگران مکمل از جمله مونیشکانث و ردین کینگزلی بازی می‌کنند. موسیقی فیلم توسط یووان شانکار راجا ساخته شده

دانلود زیرنویس فیلم Agent Kannayiram 2022 زیرنویس فیلم هندی مامور کنایرام یک فیلم کمدی-هیجانی معمایی به زبان تامیل به کارگردانی Manoj Beedha و محصول شرکت Labyrinth Films است. در این فیلم سانتانام و ریا سومان به همراه بازیگران مکمل از جمله مونیشکانث و ردین کینگزلی بازی می‌کنند. موسیقی فیلم توسط یووان شانکار راجا ساخته شده است، فیلمبرداری توسط دو نفره تنی ایشوار و سراوانان راماسامی و تدوین توسط آجی انجام شده است. این فیلم بازسازی فیلم تلوگو ۲۰۱۹ Agent Sai Srinivasa Athreya به نویسندگی و کارگردانی Swaroop RSJ است. این فیلم در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۲ در سینماها اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Agent Kannayiram 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Agent Kannayiram 2022 کنایرام، یک کارآگاه خصوصی خودخوانده و بی ادعا با مشکل بی خوابی، غمگین برای مرگ مادرش، به زور در روستای زادگاهش برای اختلاف دارایی میراث خانوادگی اش می ماند. Aadhirai، یک مستندساز که برای کارهای پروژه خود از روستا دیدن می کند، برای مصاحبه با Kannayiram ملاقات می کند. Aadhirai اطلاعاتی در مورد افزایش تعداد اجساد ناشناس پیدا شده در منطقه کویمباتور و اطراف آن ارائه می دهد. کانایرام این پرونده را در دست می گیرد تا توانایی خود را ثابت کند.

Labyrinth Films با کارگردان Manoj Beedha (که قبلاً Vanjagar Ulagam را کارگردانی کرده بود) قرارداد امضا کرد تا بازسازی تامیلی فیلم تلوگو ۲۰۱۹ Agent Sai Srinivasa Athreya را برای خانه تولید خود به همراه Santhanam برای به تصویر کشیدن نقش اصلی کارگردانی کند. ریا سومان در فیلم به عنوان نقش اول زن مقابل سانتانام طناب زد. عکاسی اصلی این فیلم در ۱ فوریه ۲۰۲۱ در کویمباتور شروع شد و اکثر قسمت ها در کویمباتور، پولاچی و کرالا فیلمبرداری شدند. پس از ۵۵ روز فیلمبرداری، برنامه نهایی فیلم در اکتبر ۲۰۲۱ تکمیل شد. عنوان و پوستر نگاه اول فیلم توسط کارگردان Lokesh Kanagaraj از طریق حساب توییتر خود در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ رونمایی شد. در ژانویه ۲۰۲۲، بازیگران آریا و جیوا این فیلم را منتشر کردند. تیزر فیلم به مناسبت تولد سانتانام.

زیرنویس فیلم Agent Kannayiram 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Agent Kannayiram 2022 به فیلم ۲.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “در نیمه اول، فیلم در مورد آنچه که می خواهد باشد ناممکن به نظر می رسد و ویرایش ناهموار تنها به چیزی منجر می شود که مانند جهش های روایی سرگردان است.” Kirubhakar Purushothaman از Indian Express به این فیلم ۲ از ۵ ستاره داد و نوشت: “همه چیز بیان نشده و فاقد تاثیری است که کارگردان برای آن هدف قرار داده است، بنابراین ما با یک فیلم ضعیف که بیش از حد تلاش می کند باقی می مانیم. نه فقط اسلحه، حتی فیلم. موفق به شلیک نمی شود.” Srivatsan S از The Hindu نوشته است: “متاسفانه مامور کانایرام برای فیلمی در مورد اجساد مرده و مرگ‌های تنهایی یک ساعت خشم‌انگیز است که روح ندارد.” ویشال منون از Film Companion نوشته است: «شما یک کمدی هیجان انگیز تقریباً قابل تماشا دریافت می کنید که با تماشای آن شروع به فراموشی می کنید».

دانلود زیرنویس فیلم هندی مامور کنایرام ۲۰۲۲ ساونداریا آتیموتو از The Quint امتیاز ۳.۵ از ۵ را به فیلم داد و نوشت: «بازسازی تامیلی یک نسخه صیقلی از نسخه اصلی است. تلاش زیادی برای فیلمبرداری انجام شده است که قابل ستایش است». Thinkal Menon از OTT Play 1.5 از ۵ ستاره را به فیلم داد و نوشت: “یک بازیگر سانتانام معمولاً بدون در نظر گرفتن نتیجه کلی آن دارای حداقل عناصر سرگرم کننده است. اما این بار به لطف تصمیم وحشتناک خود برای بازسازی یک فیلم جذاب، صبر را آزمایش می کند. فیلم سینما.” یووا ناندینی از ABP Live به این فیلم ۴ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: “مأمور کانایرام مطمئناً یکی از بهترین های کارنامه سانتانام خواهد بود.” یکی از منتقدان Cineulagam به این فیلم امتیاز ۲.۰ از ۵ ستاره داد و نوشت: “به طور کلی، مامور کنیرام طرفداران منتظر را ناامید کرده است.”

زیرنویس Agent Kannayiram 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس هندی مامور کنایرام ۲۰۲۲ آویناش راماچاندران از سینما اکسپرس نوشت: «مأمور کانایرام نسخه‌ای فوق‌العاده‌ای از مامور سای سرینیواسا آتریا است، اما از دستیابی به همان اوج‌های اصلی بازمانده است». دیناملار به این فیلم ۲ از ۵ ستاره داد. اشوین رام از Moviecrow به فیلم امتیاز ۲ از ۵ داد و نوشت: “بازسازیی که نه به زبان اصلی وفادار است و نه به زبان اقتباسی. در حال حاضر وقتی همه چیز در فیلم کسل کننده به نظر می رسد، تغییرات ایجاد شده نمایش را بیشتر خراب می کند.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح