کد خبر : 206610
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 18:43

دانلود زیرنویس فیلم Come Back, Little Sheba 1952 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Come Back, Little Sheba 1952 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Come Back, Little Sheba 1952 زیرنویس فیلم برگرد، شبای کوچولو یک فیلم درام آمریکایی محصول ۱۹۵۲ به کارگردانی دانیل مان در اولین کارگردانی خود و تهیه کنندگی پارامونت پیکچرز است. این فیلمنامه توسط کتی فرینگز از نمایشنامه سال ۱۹۵۰ با همین عنوان توسط ویلیام اینج اقتباس شده است. این فیلم با بازی

دانلود زیرنویس فیلم Come Back, Little Sheba 1952 زیرنویس فیلم برگرد، شبای کوچولو یک فیلم درام آمریکایی محصول ۱۹۵۲ به کارگردانی دانیل مان در اولین کارگردانی خود و تهیه کنندگی پارامونت پیکچرز است. این فیلمنامه توسط کتی فرینگز از نمایشنامه سال ۱۹۵۰ با همین عنوان توسط ویلیام اینج اقتباس شده است. این فیلم با بازی برت لنکستر، شرلی بوث، تری مور و ریچارد جکل، داستان ازدواج یک الکلی در حال بهبودی و همسرش را روایت می‌کند که وقتی یک دانشجوی جوان اتاقی را در خانه این زوج اجاره می‌کند، متزلزل می‌شود. این عنوان به سگ کوچک همسرش اشاره دارد که ماه ها قبل از شروع داستان ناپدید شد و او هنوز آشکارا برایش غمگین است. بوث که نقش خود را در برادوی آغاز کرده بود و در حال ساخت اولین فیلم خود بود، جوایز بهترین بازیگر زن را در جوایز اسکار، گلدن گلوب و جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک به دست آورد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Come Back, Little Sheba 1952 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Come Back, Little Sheba 1952 داک دیلینی یک معتاد الکلی در حال بهبودی است که با لولا، یک زن خانه دار میانسال متاهل ازدواج کرده است. داک زمانی یک دانشجوی خوش آتیه پزشکی بود، اما وقتی لولا فرزندش را باردار شد، کالج را رها کرد و به دلیل اینکه پدرش او را از خانه بیرون انداخته بود، با او ازدواج کرد. کودک بعداً درگذشت و لولا دیگر نتوانست فرزندی داشته باشد. داک سال‌ها را صرف نوشیدن این درد کرد، در این فرآیند حرفه‌اش را خراب کرد و ارثش را هدر داد. داک که اکنون یک سال هوشیار است، با همسرش مودب اما دور از انتظار است، در حالی که یک لولای تنها و ناراضی تا دیروقت می‌خوابد، لباس‌های نامرتب می‌پوشد و خانه‌ای مرتب نمی‌کند. او هر روز بیرون می‌رود تا سگ گمشده‌اش لیتل شبا را که رویاهایش را در سر می‌بیند، بخواند.

لولا برای بدست آوردن مقداری پول، اتاقی را به ماری، یک دانشجوی کالج پر از جوانی و تمایلات اجاره می دهد. یک روز ماری ترک، یک ستاره در تیم پیست را به خانه می آورد تا برای تبلیغی که برای یک مسابقه ورزشی محلی ایجاد می کند، مدل شود. ترک لباس پیست خود را پوشیده است که فیزیک او را نشان می دهد. لولا زوج را در جلسه مدلینگشان تشویق می‌کند، اما داک، که وارد می‌شود تا ترک را با لباس‌های زیرپوشش پیدا کند، فکر می‌کند که آن را با پورنوگرافی محدود می‌کند. داک با سوء استفاده از یک دختر جوان با فضیلت مانند ماری مخالفت می‌کند، اما لولا از او دفاع می‌کند و اشاره می‌کند که ماری با مرد جوان دیگری به نام بروس نامزد کرده است که دور است اما به زودی برمی‌گردد.

دانلود زیرنویس فیلم برگرد، شبای کوچولو ۱۹۵۲ با افزایش شیفتگی ماری به ترک، داک آشفته می شود. لولا به او یادآوری می‌کند که ماری بسیار شبیه دوران جوانی‌اش است، قبل از اینکه «پیر، چاق و شلخته» شود. دکتر آرام می شود، اما همچنان مخالفت خود را با دیدن ماری پسر دیگری در حالی که بروس دور است ابراز می کند. یک شب، ترک و ماری از نوشیدن چند آبجو برمی‌گردند، در حالی که ترک تمام قصد شب را دارد. دکتر آنها را با هم می بیند و با ناراحتی عمیق به آشپزخانه می رود و به بطری خود که در کمد پنهان شده بود نگاه می کند. هنگامی که ترک سعی می کند خود را به زور به ماری برساند، او از او می خواهد که آنجا را ترک کند. خروج او توسط داک دیده نمی شود، که برای دیدن خاموش شدن نور زیر در ماری برمی گردد.

زیرنویس فیلم Come Back, Little Sheba 1952 - بلو سابتایتل

زیرنویس Come Back, Little Sheba 1952 صبح روز بعد داک ویسکی را که یک سال به آن دست نزده بود از کابینت برمی دارد و ساعت ها ناپدید می شود و شام مفصلی را که لولا برای ماری و بروس در نظر گرفته بود را از دست می دهد. لولا با ظروف چینی خوبی که هنگام ازدواج از مادر داک دریافت کرده بود، میز را می چیند، اتاق نشیمن را تمیز می کند و لباسی شیک به تن می کند. صبح زود، داک با عصبانیت مست برمی‌گردد و به لولا می‌گوید که او به اندازه ماری شلخته است و او را با چاقو تهدید می‌کند. لولا موفق می شود با دو نفر از دوستان الکلی های گمنام داک تماس بگیرد تا او را به بیمارستان ببرند. داک لولا را به داخل آشپزخانه تعقیب می کند و سعی می کند او را خفه کند، سپس بیهوش می شود. دو مرد می رسند و داک را می برند.

زیرنویس فیلم برگرد، شبای کوچولو ۱۹۵۲ روز بعد، لولای تکان خورده با والدینش تماس می گیرد و از آنها می خواهد تا زمانی که داک رفته است، با آنها بماند، اما پدرش همچنان از بازگشت او استقبال نمی کند. ماری برای او تلگرامی می فرستد که می گوید او و بروس ازدواج کرده اند. چند روز بعد، داک از بیمارستان برمی‌گردد، از لولا به خاطر رفتارش عذرخواهی می‌کند و از او التماس می‌کند که هرگز او را ترک نکند و قول می‌دهد که بیشتر مراقب او باشد. لولا قول می دهد برای همیشه با او بماند. او تمام چیزی است که او دارد هنگامی که این دو شروع به احیای دوباره ازدواج خود می کنند، داک متوجه می شود که لولا چگونه آشپزخانه را بازسازی کرده است و به او می گوید که چگونه در مرگ سبا بسته شده است.

زیرنویس Come Back, Little Sheba 1952 - بلو سابتایتل

زیرنویس برگرد، شبای کوچولو ۱۹۵۲ نیوزویک این فیلم را «یکی از معدود فیلم‌های برجسته سال هالیوود» نامید. مجله تایم آن را “یک تراژدی جزئی، اما تکان دهنده با موضوع اصلی” نامگذاری کرده است: زندگی ناامیدانه ای که مردان می گذرانند. ژورنال Akron Beacon به صریح بودن فیلمنامه اشاره کرد که در آن شخصیت های اصلی به صراحت درباره دلیل ازدواج عجولانه خود صحبت می کنند و دانشجویان کالج به عنوان “خوشحال” دیده می شوند. این بررسی فیلم را «به عنوان سرگرمی «باید» برای تماشاگر بزرگسال تبعیض توصیه می‌کند. سخنگو-ریویو گفت که این فیلم نمونه ای از فیلم سازی هوشمندانه است، زمانی که هالیوود جذابیت انبوه را فراموش می کند و داستان می سازد زیرا یک داستان خوب یا یک بازی خوب است. ثابت می کند که عمیقاً متحرک است.” با این حال، این بررسی احساس می‌کرد که کارگردانی مان «ناهموار» است و صحنه‌های بین داک و لولا طبیعی‌تر و قانع‌کننده‌تر از صحنه‌های بین ماری و ترک است. این حدس می‌زند که “احتمالاً او فقط سر خانم بوث را داده و او را رها کرده است، زیرا او این نقش را بارها روی صحنه بازی کرده است”.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرجع دانلود زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح