کد خبر : 208868
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 22:08

از طریق برنامه خرید سامسونگ در ایالات متحده، از تخفیف های انحصاری Galaxy S23 FE برخوردار شوید

از طریق برنامه خرید سامسونگ در ایالات متحده، از تخفیف های انحصاری Galaxy S23 FE برخوردار شوید

به گزارش نیوز کانال و به نقل از گسمارنا در آستانه جمعه سیاه، اگر گجت‌های جدید را به‌جای فروشگاه وب، از طریق برنامه Shop Samsung (در دسترس برای Android و iOS) خریداری کنید، سامسونگ ایالات متحده برخی از امتیازات انحصاری را ارائه می‌دهد. علاوه بر تخفیف‌های معمول افزایش‌یافته، برنامه فروشگاه یک تخفیف اضافی اعمال می‌کند

به گزارش نیوز کانال و به نقل از گسمارنا در آستانه جمعه سیاه، اگر گجت‌های جدید را به‌جای فروشگاه وب، از طریق برنامه Shop Samsung (در دسترس برای Android و iOS) خریداری کنید، سامسونگ ایالات متحده برخی از امتیازات انحصاری را ارائه می‌دهد.

علاوه بر تخفیف‌های معمول افزایش‌یافته، برنامه فروشگاه یک تخفیف اضافی اعمال می‌کند – گاهی اوقات یک درصد، گاهی اوقات یک ارزش نقدی ثابت. توجه: ابتدا ارزش معاملاتی کسر می شود، سپس درصد تخفیف اعمال می شود.

و برای اینکه بتوانید برنامه فروشگاهی خود را امتحان کنید، سامسونگ ۲۵ دلار تخفیف برای اولین خریدتان با آن به شما می‌دهد (فقط برای خریدهای ۲۵۰ دلاری یا بیشتر در دسترس است). فقط کافی است پیوندهای زیر را دنبال کنید و گزینه راه اندازی برنامه را مشاهده خواهید کرد (یا اگر قبلاً آن را ندارید ابتدا آن را دانلود کنید). در صورت تمایل می توانید همچنان از فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، اما بدون تخفیف اضافی.

ما دیروز بررسی خود را از Samsung Galaxy S23 FE منتشر کردیم. ما احساس کردیم که MSRP کمی بیش از حد بالا است، اما اینجاست که تخفیف به دست می‌آید – می‌توانید تا ۴۰۰ دلار تخفیف با مبادله افزایش یافته و سپس ۱۰ درصد از ارزش باقیمانده دریافت کنید (دوباره: فقط از طریق برنامه).

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح