کد خبر : 208866
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 12:57

هیچ سیستم عامل ۲.۵ با اندروید ۱۴ اواخر امسال عرضه نمی شود

هیچ سیستم عامل ۲.۵ با اندروید ۱۴ اواخر امسال عرضه نمی شود

به گزارش نیوز کانال و به نقل از گسمارنا هیچ چیز نسخه Open Beta 2 از Nothing OS 2.5 را برای تلفن منتشر نکرده است (۲). نسخه جدید سیستم عامل بر روی اندروید ۱۴ ساخته شده است و بهبودهایی را در رابط Glyph به همراه سایر پیشرفت ها به ارمغان می آورد. ادغام Glyph Progress

Nothing OS 2.5 with Android 14 is coming later this year

به گزارش نیوز کانال و به نقل از گسمارنا هیچ چیز نسخه Open Beta 2 از Nothing OS 2.5 را برای تلفن منتشر نکرده است (۲). نسخه جدید سیستم عامل بر روی اندروید ۱۴ ساخته شده است و بهبودهایی را در رابط Glyph به همراه سایر پیشرفت ها به ارمغان می آورد.

ادغام Glyph Progress از Google Calendar پشتیبانی می کند و اکنون می تواند شمارش معکوس کند. تایمر Glyph را می توان از طریق صفحه قفل باز کرد و از پیش تنظیم زمان پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید هر مدت زمانی را که می خواهید تنظیم کنید. زمانی که از NFC استفاده می کنید یک انیمیشن Glyph جدید نیز وجود دارد.

هیچ سیستم عامل ۲.۵ با اندروید ۱۴ اواخر امسال عرضه نمی شود
سایر پیشرفت‌ها شامل گزینه‌های بیشتر برای دو بار فشار دادن روی دکمه روشن/خاموش است، Predictive Back از همه برنامه‌های Nothing پشتیبانی می‌کند، قابلیت اطمینان بهتر کشیدن انگشت با سه انگشت، به‌روزرسانی نمادهای نوار وضعیت، و همچنین رفع اشکالات عمومی معمول و بهبود عملکرد.

بنا بر گزارش ها، هیچ چیز قصد ندارد تا قبل از پایان سال، Nothing OS 2.5 را منتشر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید رپورتاژ آگهی + نکات خرید

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح